رشد ترا ترینر در جهت گیری آینده پزشکی با تقویت بخش مدیریتی

رشد ترا ترینر در جهت گیری آینده پزشکی با تقویت بخش مدیریتی

دکتر جاناتان کوپف نمایانگر رشد بیشتر و جهت گیری آینده پزشکی Medizintechnik GmbH است. دکتر Jonathan Kopf به بخش مدیریت شرکت توانبخشی ترا ترینر پیوست تا رشد بیشتری در تولید تجهیزات پزشکی تحقق بخشد، او به عنوان یک مهندس و یک مشاور استراتژیک دیرینه در مک کینزی، تیم مدیریتی را به همراه پیتر کوپف و اوتو هوبل تقویت می کند، دکتر کوپف می گوید: “تمرکز من بر روی بازارهای جدید و نتیجه راه حل های جدید است”. (از ماه مارس، دکتر جاناتان کوپف سومین مدیر عامل در هیئت مدیره پزشکی Medizintechnik GmbH می باشد).

دکتر کوپف آرزوهای بلند پروازانه ای دارد: با توجه به تغییر دموگرافیک و افزایش متناسب سکته مغزی، نیاز به دستگاه های رباتیک، برای بهبود قابل توجه نتایج درمان، یک پتانسیل رشد عظیم را ایجاد می کند. علاوه بر این، محدودیت های موجود به دلیل Covid-19 ورزش روزانه را برای افراد مسن و بیماران ضروری کرده است با تشکر از تخصص و تجربه طولانی کارمندان و راه حل های جهانی و کامل، شرکت ترا ترینر از شهرت بسیار خوبی برخوردار است و از پتانسیل فوق العاده ای در بازار برخوردار می باشد. (اکنون هدف ما حفظ این شهرت عالی و تحقق این پتانسیل فوق العاده در بازار است)

بازارهای جدید، راه حل های جدید!

طی سال های گذشته، مدیران قدیمی و دیرینه، پیتر کوپف و اوتو هوبل، نشان ترا ترینر را، به یک “قهرمان پنهان” در سطح جهانی (در زمینه حرکات درمانی) با کمک تجهیزات توانبخشی تبدیل کردند. بنیانگذار شرکت پیتر کوپف دید خود را چنین توصیف می کند: حرکت زندگی است و تصور یک زندگی بدون حرکت دشوار است؛ ما با دستگاه های درمانی خود، دوست داریم حرکت روزانه لازم و در نتیجه استقلال و لذت زندگی را به افراد مسن و بیماران کم توان جسمی برگردانیم!

همچینین او اضافه کرد که،” شعار زندگی در حال حرکت است، تعهدی است که ما همیشه به آن پایبند خواهیم ماند! ” در میان دیگران، دکتر کوپف مسئول توسعه تجارت جدید خواهد بود و بنابراین، او تمرکز استراتژیک مشخصی را برای دستیابی به بازارهای جدید و توسعه امیدوار کننده تعیین می کند.

به لطف سال ها تحقیق و تجربه بهینه در زمینه تجهیز و درمان بیماران

در حال حاضر، بیش از 70،000 بیمار از محصولات ترا ترینر، در کلینیک های بیماران سرپایی و بستری و همچنین در خانه از محصولات ما استفاده می کنند. یک عنصر اساسی برای موفقیتی بزرگ، تخصص در زمینه توسعه درایوهای کمکی فعال و نرم افزار درمانی مبتنی بر سال ها تحقیق است و این فن آوری ها افراد مسن و همچنین بیماران کم تحرک را قادر می سازد تا مستقیم از طریق ویلچر، ورزش نمایند.

همیشه با هدف حفظ یا بهبود توانایی راه رفتن آنها به طور خلاصه چالش های موجود در زمینه توسعه را مطرح می کند: بزرگترین چالش مهندسان و توسعه دهندگان این است که محصولات ما به راحتی قابل استفاده و بصری باشند، هدف ما این است که بیماران ما از تجربه کاربری انگیزه دهنده و جذاب بهره مند شوند، در حالی که آنها از همه فناوری های حسی و الگوریتم های هوشمند موجود در پس زمینه کاملا بی اطلاع هستند.

در زمینه توانبخشی برای راه رفتن، ترا ترینر جامع ترین و کارآمدترین راه حل کامل را در سراسر جهان ارائه می دهد!

رشد “در خانه” و در سطحی بین المللی!

با راه حل های حرفه ای مبتنی بر اصول، امروز ترا ترینر در حدود 70 کشور در سراسر جهان نمایندگی دارد و شرکت های تابعه خود را در اسلوونی، فرانسه و ایالات متحده ایجاد کرده است.

این شرکت در بازار داخلی آلمان به رشد خود ادامه می دهد و در حال حاضر، در ساختمان اداری Medica که حدود 2000 متر مربع در حال توسعه است یک ضرورت برای رشد استراتژیک را ایجاد نموده است.یک عامل مهم برای موفقیت فرهنگ منحصر به فرد شرکت های بزرگ مبتنی بر مشارکت است، که توسط 110 کارمند برای ما به خوبی شکل گرفته است. پیتر کوپف نتیجه گیری می کند: هنگامی که رقبای اصلی ما توسط سرمایه گذاران چینی خریداری شده اند، ما افتخار می کنیم که یک شرکت خانوادگی هستیم، مستقر در هاچدورف و به بیماران خود در سراسر جهان با افتخار کمک می کنیم.

THERA – Trainer : مفاهیم درمانی مبتنی بر دستگاه را برای اندام تحتانی در سراسر جهان توسعه می دهد.

با این حرکت، دانش پزشکی جدیدترین یافته های علمی را، برای تمام مراحل توانبخشی عصبی و سالمندی به روش درمانی روزمره گسترش می دهد و همچنان با حدود 110 کارمند متعهد که هر روز با شور و اشتیاق کار می کنند، تا با این شرکت (که در سال 1990 تاسیس شد و در هوچدورف، جنوب آلمان مستقر است) استانداردهای جدیدی تعیین کنند و شعار “زندگی در حال حرکت” را به یک واقعیت پیوسته تبدیل نمایند!

X

درخواست خرید یا سرویس