استراتژی های برتر برای از بین بردن درد مزمن گردن!

استراتژی های برتر برای از بین بردن درد مزمن گردن!

رفع درد مزمن گردن

شما یک روز صبح از خواب بیدار می شوید و متوجه می شوید که گردن شما کمی سفت شده است! شما حرکات ظاهراً جزئی مانند مسواک زدن یا بالا بردن شامپو را تجربه می کنید و گردن درد شما را از بین می برد! اولین چیزی که فکر می کنید این است “دیگر درد نیست … من وقت این کار را ندارم” اگر این جمله به نظر آشنا می آید، این مقاله برای شما بسیار مناسب است!

بهترین راه برای جلوگیری از بروز قسمت های گردن درد، ایجاد تغییرات ساده در هنگام احساس خوب بودن گردن است. این نکات ساده می تواند به کاهش تعداد و شدت اپیزودهای دردناک کمک کند.

مادرتان حق داشت وضعیت بدن بسیار مهم است!

به همکاران خود نگاهی بیندازید که آنها بیش از یک ساعت است که با کامپیوتر کار می کنند و هیچ عجیب نیست که چرا درد گردن، برای بسیاری از مردم تبدیل به یک مشکل شده است! بدن ما برای شکار و جمع آوری کلیک نکرده و گشت و گذار نمی کند، ایستگاه کاری خود را توسط یک متخصص ارگونومی راه اندازی کنید و سعی کنید در مکان های دیگر مانند مبل یا تخت کار نکنید، اگر به ارگونومیست دسترسی ندارید، سعی کنید همه چیز را طوری تنظیم کنید که مانند تصویر زیر باشد.

7 - استراتژی های برتر برای از بین بردن درد مزمن گردن!

خوابیدن روی مبل را متوقف کنید.

گردن درد طی چند سال گذشته کلینیک های فیزیوتراپی را تحت فشار قرار داده است. وقتی در حال تماشای فصل جدید پایتخت هستید و یا در موقعیتی نامناسب رانندگی می کنید، گردن شما فرصتی ندارد! مبل ها برای خوابیدن یا خوابیدن طولانی مدت نیستند، اگر می شود روی یک مبل خوابید، آن را از وسط برش دهید تا کاهش قابل توجهی در گردن درد خود مشاهده کنید!

دامنه حرکت خود را هر روز بررسی کنید.

گردن ها معمولاً قبل از دردناک شدن سفت می شوند، هر روز یک یا دو دقیقه وقت بگذارید تا به آرامی از همه جهات کشیده شود، با نگاه به بالا و پایین شروع کنید، سپس به راست و چپ بپیچید و در آخر گوش خود را به سمت شانه از هر طرف خم کنید. اگر متوجه شدید حرکت خاصی سخت است، آن را به مدت 10 ثانیه نگه دارید و چند بار آن جهت را تکرار کنید تا دامنه حرکت شما دوباره عادی شود.

بهترین دفاع یک حمله بزرگ است!

آسیب هنگامی رخ می دهد که بار روی گردن شما از توانایی عضله در ایجاد ثبات در مفاصل بیشتر شود و در نتیجه استرس بیش از حد روی ساختارهای غیر عضلانی وارد می شود بنابراین قدرت عضلاتی که گردن شما را تثبیت می کنند، عامل اصلی زندگی بدون درد است.تیغه های شانه پایه و اساس بسیاری از عضلات گردن ما هستند بنابراین تمرینات قدرتی برای از بین بردن گردن درد باید شامل عضلات گردن و کمربند شانه ای باشد.

یک برنامه تمرینی مقاومتی کوتاه که برای بهبود قدرت شما هنگام فشار دادن یا بالا کشیدن از کف، جلوی شما و بالای سر شما طراحی شده است، خطر ابتلا به گردن درد را تا حد زیادی کاهش می دهد.با فیزیوتراپیست خود صحبت کنید تا برنامه ای مناسب برای شما طراحی کند. قدرت زیاد گردن و شانه باعث نمی شود که بتوانید روی مبل بخوابید … هنگامی که می خوابید، عضلات کار زیادی نمی کنند!اگر این نکات را دنبال کنید، انتظار می رود طی دو ماه شاهد کاهش تعداد و شدت اپیزودهای دردناک باشید.

این راهنمایی ها زمانی قرار است اجرا شوند که بین دوره های حاد باشید، اگر یک دوره دردناک مداوم را تجربه می کنید، باید توسط فیزیوتراپ خود ارزیابی و معالجه شوید و برای رزرو قرار ملاقات فیزیوتراپی در منزل با یک فیزیوتراپیست با تجربه، در اسرع وقت اقدام نمایید!

 

X

درخواست خرید یا سرویس