با فناوری محصولات جدید ترا ترینر، علم توانبخشی متحول می شود!

با فناوری محصولات جدید ترا ترینر، علم توانبخشی متحول می شود!

در حقیقت، مرکز توانبخشی شرکت ترا ترینر با رتبه بندی ملی در هنگام آزمایش و استقرار فناوری های جدید توانبخشی در یک محیط بالینی، به داشتن یک رهبر ملی افتخار می کند و بیش از هر موسسه دیگری دارای تجهیزات رباتیک و فناوری خاص توانبخشی می باشد.

 این بار، ترا ترینر بسیار هیجان زده است که اولین کسی است که در آمریکا نه تنها یک، بلکه سه فناوری پیشرفته جدید در علم توانبخشی را آزمایش می کند. THERA-Trainer USAسه فناوری جدید را به ایالات متحده آورده است (برای درمان زودهنگام، بیماران بستری)! فناوری balo برای تعادل و کنترل وضعیت بیمار و lyra یک دستگاه آموزش راه رفتن با اثر نهایی، همه بخشی از راه حل کامل THERA-Trainer برای توانبخشی در مسیر راه رفتن می باشند. این سه محصول آخرین تحولات مربوط به تجهیزات ایمن و آسان را برای استفاده آسان از تجهیزات توانبخشی (برای درمان بیماران) به خوبی میسر کرده اند.

ترا ترینر، معتقد است که این فن آوری ها تغییر دهنده روش هایی هستند که راه حل های منحصر به فردی برای حل چالش های آنها در جامعه توانبخشی، به ویژه برای بیماران با نقص عصبی مانند سکته مغزی و آسیب مغزی شناسایی شده می باشد. با توجه به پاندمی COVID-19 ،bemo  دستگاه ویژه ای برای توانبخشی زود هنگام است که کار خود را از ICU شروع می کند.

دکتر Alberto Esquenazi ، مدیر ارشد پزشکی MossRehab گفت: “این دستگاه ها علاوه بر تجهیزات توانبخشی بهترین نوع درمان در علم توانبخشی را برای ما فراهم می کند و داشتن آنها به ما این امکان را می دهد که سنت دیرینه MossRehab  را در حضور تیم THERA-Trainer به خوبی ادامه دهیم و همچنین ما از آنها برای نصب سیستم های توانبخشی در این شرایط دشوار سپاسگزاریم و از همکاری با آنها هیجان زده هستیم.

Untitled 244 300x189 - با فناوری محصولات جدید ترا ترینر، علم توانبخشی متحول می شود!

 

رنه تروست، مدیرعامل ترا، اشاره می کند که این فن آوری های جدید به طور قابل توجهی ابزار موجود برای پزشکان توانبخشی را پیشرفت می دهد و هر یک از این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده است که توسط یک درمانگر با زمان راه اندازی کمتر از 5 دقیقه کار می کند و کارکنان را برای کمک به تعداد بیشتری از بیماران آزاد می کند در حالی که هم بیماران و هم پزشکان را در امان نگه می دارد! ما معتقدیم که این تلاش ها منجر به نتایج بهتر برای بیماران شده و استفاده کارآمدتر از منابع برای بیمارستان و هزینه های کمتر برای سیستم مراقبت های بهداشتی را به خوبی ایجاد کرده است.

MossRehab: که به عنوان یک رهبر ملی در طب فیزیکی و توانبخشی شناخته می شود، مراقبت های پزشکی با کیفیت و دلسوزانه ای را برای افراد دارای معلولیت جسمی فراهم می کند و خدمات گسترده ای را شامل برنامه های جامع، برای آسیب مغزی و نخاع، سکته، قطع عضو، ارتوپدی و… ارائه می دهد و برای سایر شرایط عصبی MossRehab امکانت متناسبی دارد.

در پارک الکینز در60 Township Line Road، جاده MossRehab Tabor و در بیمارستان جفرسون فرانکفورد در فیلادلفیا، در بیمارستان Doylestown و در بیمارستان جفرسون باکس و همچنین واحد های سرپایی و برنامه های مختلف اجتماعی در پنسیلوانیا، نیوجرسی و دلاور، همچنان شبکه بهداشت اینشتین که از مرکز پزشکی اینشتین فیلادلفیا تشکیل شده است، مرکز پزشکی اینشتین پارک الکینز، مرکز پزشکی انیشتین مونتگومری، ویلوکرست (مرکزی برای مراقبت های حاد) و تعدادی از مکان های سرپایی در سراسر منطقه فعالیت می کند.

Untitled 2fhgj 300x189 - با فناوری محصولات جدید ترا ترینر، علم توانبخشی متحول می شود!

THERA-Trainer از هوچدورف آلمان،THERA-Trainer USA با فراخوان 30 سال تجربه توانبخشی مغز و اعصاب و یک شبکه توزیع در 70 کشور از شرکت مادر خود، به طور منحصر به فرد برای پاسخگویی به نیازهای بیماران توانبخشی، ارائه دهندگان و پرداخت کنندگان است، THERA-Trainer USA استودیوی کاملی از محصولات را ارائه می دهد که تمام مراحل توان بخشی راه رفتن از جمله bemo برای درمان زودهنگام، در تخت تخواب،tigo  برای تقویت اندام فوقانی و تحتانی،coro  و balo برای بهبود تعادل و کنترل وضعیت وlyra  برای کمک به راه رفتن با اثر مثبت را به خوبی پوشش می دهد.

همچنین با آموزش راه رفتن موثر برای استفاده در خانه، تمرکز ما بر اثربخشی بالینی، کارایی و ایمنی در نتایج بهتر برای بیمار، استفاده کارآمدتر از منابع برای بیمارستان و هزینه های کلی سیستم مراقبت های بهداشتی کمتر است.

X

درخواست خرید یا سرویس