جدول های قابل تنظیم ارتفاع برای بیمار و درمانگر

جدول های قابل تنظیم ارتفاع برای بیمار و درمانگر

شما از کمر بیمار خود مراقبت می کنید؟ جیمنا از شما مراقبت می کند! شرکت توانبخش کالا گستر، پدید آورنده بهترین ها برای شما!

یک میز درمان با تنظیم ارتفاع پایه ای، بهترین انتخاب برای استقبال از مشتریان شما به روشی راحت و ایمن است. میز را به ارتفاع صندلی پایین بیاورید تا به آنها کمک کند موقعیت خود را بگیرند و سپس میز را روی ارتفاع کار مورد نظر خود قرار دهید. این باعث ایجاد اعتماد به نفس در بیماران شما می شود و بدن شما را از استرس و آسیب های شغلی نجات می دهد.

جیمنا سه روش کارآمد برای تنظیم ارتفاع میز درمانی شما ارائه می دهد.

موتور الکتریکی با i-Control : محصول جدید جیمنا راه حل شماره 1 برای یک فیزیوتراپیست است زیرا به شما امکان می دهد ارتفاع را از هرجای میز کنترل کنید. بدیهی است که این سیستم برای پشتیبانی از کار عملی شما به صورت پا یی اجرا می شود.  ویژگی i-Control به طرز هوشمندانه ای در طراحی جدول ادغام شده و حداکثر فضای کاری را در اختیار شما قرار می دهد، این طرح همچنین از عملکرد تصادفی شما یا بیماران جلوگیری می کند، با پای خود به سیستم ضربه بزنید، تا میز درمان به طور خودکار یک قدم کوچک پایین یا بالا ببرد!

موتور برقی با سوئیچ پا : در بسیاری از کاربردهای پزشکی، شما لزوماً نیازی به کار در همه طرف میز معاینه خود ندارید، اغلب میز حتی می تواند در کنار دیوار قرار بگیرد و در چنین مواردی، سوئیچ تک پایه روی زمین، یک راه حل عالی برای کارکرد موتور است!

هیدرولیک با پمپ پا : آیا در اتاق درمان شما دسترسی به برق وجود ندارد یا مایل نیستید از برق استفاده کنید؟ یک میز جیمنا با پمپ پایه هیدرولیک انتخاب کنید، کمی بیشتر تلاش می شود، اما شما همچنان از راحتی کار ارگونومیک و سپاس از بیماران خود لذت می برید.

تشخیص حرکت ایمن : تشخیص حرکت ایمن، سیستم اختصاصی جیمنا است که برای محدود کردن خطر گرفتار شدن افراد در مکانیسم تنظیم ارتفاع میز طراحی شده، این به ویژه در کمک به جلوگیری از حوادث در شرایط غیر نظارتی بسیار مفید است. هنگامی که فرد تهدید به گیر افتادن در بین شاسی پایین و سایر قسمت های متحرک میز شود، تشخیص حرکت ایمن به طور خودکار متوقف و بلند می شود!

حافظه قابل برنامه ریزی : تنظیم آسان و کارآمد خودکار ارتفاع، با استفاده از کنترل از راه دور بلوتوث با سه موقعیت قابل برنامه ریزی می باشد. به عنوان مثال، شما می توانید ارتفاع کاری شخصی و موقعیت پله ای خود را برنامه ریزی کنید، فقط با یکبار فشار دادن دکمه کنترل از راه دور، جدول به طور خودکار به موقعیت برنامه ریزی شده می رود! و به دلایل ایمنی، موقعیت قرارگیری حافظه، همیشه در حالت پیشفرض قرار دارد.

X

درخواست خرید یا سرویس