تمرین فیزیوتراپی خود را شروع کنید. (بخش اول)

تمرین فیزیوتراپی خود را شروع کنید. (بخش اول)

شرکت توانبخش کالا گستر، با 25 سال سابقه خدمت رسانی به هم وطنان گرامی، بهترین ها را برای شما به ارمغان آورده است! شروع تمرین خود به عنوان فیزیوتراپیست: این مرحله کامل است!  زیرا ناگهان، علاوه بر درمانگر، خود را در جمال یک کارآفرین می یابید! مهمترین بخش در مدیرت هر شغلی، طرح سوال؟(سوالات صحیح و قدرتمند) است!!!

اداره مشاغل شخصی به طور کلی به معنای آن است که مسئولیت های بیشتری، استرس بیشتر و اوقات فراغت بیشتری نسبت به زمانی که برای شخص دیگری کار می کنید دارید، زیرا شما دیگر فقط یک فیزیوتراپیست نیستید که بهترین مراقبت را از بیماران خود ارائه می دهد، بلکه باید به عناصر تجاری شرکت خود نیز زمان و توجه اختصاص دهید!موارد عملی، مانند ثبت تجارت و شناخته شدن توسط شرکت های بیمه مواردی هستند که ممکن است قبلاً در مورد آنها تحقیق کرده باشید، اما جنبه تجاری چطور؟ ما خوشحالیم که به شما کمک می کنیم تمام جنبه های مربوطه را ترسیم کنید!

شش مرحله برای یک برنامه تجاری کامل و شانس بیشتر برای تأمین بودجه:

1- چرا تمرین خود را شروع کنید ؟

اولین قدم این است که تعیین کنید چرا می خواهید تمرین خود را انجام دهید، چه آرزویی به کلینیک شما الهام می بخشد؟ آیا می خواهید کیفیت درمان، توانایی کار مستقل خود را بهبود ببخشید یا اینکه می خواهید درآمد بیشتری کسب کنید؟ ممکن است دلایل زیادی برای شروع کار داشته باشید، اما مهم این است که هدف خود را روی کاغذ متبلور ( به نوشته های خود جامه عمل بپوشانید ) کنید.

دلیل اصلی خود را برای اینکه می خواهید تمرین خود را شروع کنید بنویسید سپس سوال زیر را از خود بپرسید: “چرا این مسئله برای من مهم است؟ “به آن پاسخ دهید و همان سوال “چرا؟” را تکرار کنید چند بار تا رسیدن به اصل مطلب!

این هسته به شما کمک می کند تا هر تصمیمی که می خواهید با آن روبرو شوید را به موقع بگیرید، زیرا هر تصمیمی در خدمت حمایت از “چرا” اولیه خواهد بود!

مرحله 2- چه نوع تمرین فیزیوتراپی ؟

اکنون انگیزه خود را برای شروع یک تمرین می فهمید، چه نوع تمرینی با آن رانندگی مطابقت دارد؟ انجمن فیزیوتراپی آمریکا (APTA) تعدادی سوال منتشر کرد که به شما کمک می کند بفهمید چه نوع عملی برای شما مناسب است:

  1. آیا ترجیح می دهید به تنهایی کار کنید یا در یک تیم کار کنید؟
  2. آیا دوست دارید به طور مرتب افرادی را در اطراف خود داشته باشید که بتوانید در مورد مسائل با آنها بحث کنید؟
  3. آیا مجموعه ای از استعدادها متعادل دارید؟ به عبارت دیگر ، آیا شما فقط یک درمانگر عالی نیستی، بلکه یک سازنده پل، یک روشنفکر، صاحب نظر در امور مالی، یک متخصص بازاریابی و یک متخصص اقتصادی هستید؟ یا آیا برای استخدام نقاط ضعف خود آماده استخدام هستید؟
  4. آیا شما روی مدیریت سطح بالاتر یا جزئیات روزمره تمرکز خواهید کرد؟ و اگر پاسخ شما هر دو نباشد، چه کسی به بخش دیگر معادله گرایش پیدا می کند؟
  5. آیا شما طراحی دقیق تمرین خود را فهمیده اید؟ و آیا وقتی همه چیز مطابق انتظار پیش نمی رود سریع می توانید سازگار شوید؟
  6. آیا احساس اعتماد به نفس کافی دارید که همه کارها را به تنهایی انجام دهید؟

هنگام پاسخ دادن به این سوالات، ممکن است دریابید که اگرچه می خواهید تمرین خود را شروع کنید،

اما بهتر است این کار را با یک شریک تجاری انجام دهید. یک شریک می تواند به شما کمک کند تا خلاء خود را پر کنید،

به عنوان مثال: با سرمایه گذاری، از طریق تجربه، یک شبکه خوب یا مهارت های تجاری ارزشمند، شما مجبور به انجام کارهایی از قبیل برنامه ریزی و مدیریت یک تیم به تنهایی نخواهید بود و قادر خواهید بود که بار را گسترش دهید.

اما یک نوع تمرین فیزیوتراپی به معنای فراتر از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می خواهید توسط خودتان شروع کنید یا با یک شریک زندگی و اینکه آیا می خواهید یک تیم را استخدام کنید یا یک تمرین را به طور مستقل تنظیم کنید، معنی دارد! از آنجا که فیزیوتراپی تنها خدمتی نیست که می توانید بصورت عملی ارائه دهید، شما می توانید یک روش چندرشته ای ایجاد کنید که در آن سایر خدمات بهداشتی علاوه بر فیزیوتراپی مانند درمان دستی، استئوپاتی یا کایروپراکتیک ارائه می شود، یا ممکن است شما نوعی سالن ورزشی ارائه دهید و از بیماران بخواهید که مرتباً از تجهیزات شما استفاده کنند.

همچنین شما می توانید هنگام اطمینان از بیماران خود راهنمایی کنید تا اطمینان حاصل شود که از تجهیزات به درستی استفاده می شود و در محیط بدنسازی شما سهم واقعی در بهبود آنها دارد و مزیت بزرگ چنین عملی این است که جریان مداومی از درآمد را فراهم می کند!…

ادامه مقاله را در “بخش دوم” دنبال نمایید!…

X

درخواست خرید یا سرویس