تمرین فیزیوتراپی خود را شروع کنید. (بخش دوم)

تمرین فیزیوتراپی خود را شروع کنید. (بخش دوم)

شرکت توانبخش کالا گستر، با 25 سال سابقه خدمت رسانی به هم وطنان گرامی، بهترین محصولات را برای شما به ارمغان می آورد!

 مرحله 3 : چگونه تمرین خود را تشخیص دهیم؟

اکنون می دانید که چه نوع تمرینی را می خواهید، وقت آن است که در نظر بگیرید چه چیزی تمرین شما را از دیگران جدا می کند، شاید هنوز هیچ عملی فیزیوتراپی در منطقه شما وجود نداشته باشد و این یک فاکتور متمایز در آنجا خواهد بود! متوجه خواهید شد که از نظر سایر روشهای فیزیوتراپی رقابت وجود دارد و چه چیزی کلینیک شما را متمایز می کند؟

شما ممکن است از قبل بدانید که این چه چیزی کلینیک شما را از هم متمایز می کند: متخصص در روش های خاص درمانی، مانند درمان شوک درمانی یاTECAR درمانی، یا این واقعیت که تمرین شما چند رشته ای است، اما این شانس وجود دارد که شما هنوز نمی دانید برای ایجاد یک عمل متمایز چه کاری باید انجام دهید.

ساده ترین راه برای شروع یک عمل متمایز، ارائه بهترین تجربه ممکن برای بیماران است، اطمینان حاصل کنید که تمرین شما به روشی شخصی، درگیر و به یاد ماندنی با بیمار سروکار دارد یا این که آیا خود درمان باشد و طراحی داخلی تمرین شما ، ارتباط با بیماران شما را بهبود بخشد، پس باید در مسیر بهبود عملکرد خود بسیار تلاش نمایید.

در نظر بگیرید که بیمار شما کیست، و برای انجام خدمات اضافی به آن شخص می توانید چه کاری انجام دهید، بیمار ایده آل خود را مشخص کنید به چه درمانی نیاز دارد و اندازه آن گروه هدف و اولویت های آن گروه هدف چیست؟

بر اساس این اطلاعات، می توانید تعیین کنید که چه کاری انجام دهید تا بهترین تجربه ممکن را به گروه هدف خود ارائه دهید. به عنوان مثال، اطمینان حاصل کنید که یک اتاق انتظار راحت دارید که مکان نشاط بخشی برای نشستن بیماران شماست، یا اطمینان حاصل کنید که در فاصله ملاقات های خود، با بیماران تماس گرفته اید تا مسئولیت پذیری خود را نشان دهید!

مرحله 4: چه مکانی را انتخاب می کنید؟

کارگزاران املاک و مستغلات سه کلمه جادویی دارند: مکان، مکان و بازهم مکان!

همین امر در مورد یک تمرین فیزیوتراپی اعمال می شود، تمرین شما افرادی را از منطقه محلی جذب می کند اطمینان حاصل کنید که علاوه بر “چرای؟” خود و افرادی که می خواهید با آنها رفتار کنید، شرایط اقتصادی، اجتماعی در یک منطقه خاص را نیز در نظر بگیرید!

برخی از موارد برای تحقیق:

  • چند نفر در منطقه زندگی و کار می کنند؟
  • اطلاعات جمعیتی آنها (سن، وضعیت و غیره) چیست؟
  • چند پزشک عمومی در منطقه واقع شده اند (برای مراجع)؟
  • چه تعداد و کدام روشهای فیزیوتراپی در منطقه وجود دارد؟
  • چند بار افراد به دنبال یک تمرین فیزیوتراپی در یک منطقه خاص در Google می گردند؟
  • مکان مورد نظر چقدر قابل دسترسی است؟ آیا امکان پارک (رایگان) وجود دارد؟

علاوه بر موقعیت جغرافیایی، در نظر گرفتن موقعیت فیزیکی نیز مهم است، فکر می کنید چقدر فضای لازم دارید؟ نیازی نیست که بلافاصله در یک مکان ضد آینده سرمایه گذاری کنید البته، شما نمی خواهید خیلی کوچک شوید، زیرا به فضای کافی برای خود و بیماران خود نیاز دارید تا یک تجربه درمان راحت را تضمین کنید؛ با این حال، شروع به کار در یک عمل بزرگ باعث می شود هزینه های ماهانه شما از نظر اجاره و آب و برق، افزایش یابد که پوشش آن دشوار است!

به همین دلیل بهتر است در ابتدا مکان های کوچکتری را که می توان با انعطاف پذیری اجاره کرد را جستجو کرد!

اگر اوضاع همانطور که فکر می کردید اتفاق نیفتد، یا اگر برای ادامه کار به زمان بیشتری نیاز دارید، این به شما امکان انعطاف پذیری در انطباق را می دهد. اگر مشاهده کردید که مکان شما برای این کار مناسب نیست، می توانید به سرعت مکان را تغییر داده و در صورت نیاز مکان بزرگتری را در منطقه انتخاب کنید!

ادامه مقاله را در “بخش سوم” دنبال نمایید!…

X

درخواست خرید یا سرویس