تمرین فیزیوتراپی خود را شروع کنید. (بخش سوم)

تمرین فیزیوتراپی خود را شروع کنید. (بخش سوم)

شرکت توانبخش کالا گستر، پدید آورنده بهترین ها برای برترین ها!!

 مرحله 5 : چگونه می توان یک کار حرفه ای را طراحی کرد؟

شما در مورد مکان ها تحقیق کرده اید و می دانید که در چه منطقه ای می خواهید چقدر فضا پیدا کنید هنگامی که مکان خود را پیدا کردید، زمان تزئین آن فرا رسیده است؛ ایده ای در مورد نحوه طراحی تمرین خود دارید؟

دو تصمیم مهم هستند: اینکه از چه نرم افزاری استفاده خواهید کرد و البته چه تجهیزات درمانی را انتخاب می کنید!

به چه نرم افزاری نیاز دارم؟

نرم افزار مناسب برای شروع کار:

نرم افزارهای زیادی وجود دارد که شما می توانید در مورد آنها تحقیق کنید. مهمترین نکته در مورد نرم افزار این است که آنچه شما می خواهید را انجام دهد! شما برای یک کلینیک کوچک به مجموعه نرم افزاری عظیمی احتیاج نخواهید داشت، اما می خواهید مطمئن شوید که نرم افزار شما کلیه عملکردهای لازم را در دنیای هوشمند امروزی به خوبی ارائه می دهد!

خدمات و نیازهای خود را در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که نرم افزاری را انتخاب کرده اید که به شما کمک کند تا کار شما را منظم نگه دارد! هر عمل فیزیوتراپی باید با موارد زیر سروکار داشته باشد:

  • مبلغ پرداختی
  • CRM
  • برنامه
  • ضد  GDPR

این لیست را با نیازهای خاص خود کامل کنید و نرم افزار کامل خود را پیدا کنید!

به چه تجهیزاتی نیاز دارم؟

تجهیزات شما به شما کمک می کند تمرین خود را به یک داستان موفقیت آمیز تبدیل کنید و قطعا تجهیزات خوب نیاز به سرمایه گذاری دارند اما سالها به طول می انجامد و شما را در ارائه بهترین مراقبت های ممکن پشتیبانی می کنند!

تجهیزات را می توان به دو بخش تقسیم کرد:

  1. داشتن 2. ابزار مناسب!!!

هنگام اجرای یک کار نوپا، بهتر است تمام توجه خود را بر روی داشته های خود بگذارید، حتی اگر توان مالی شما برای خرید بیشتر کافی باشد! (زرادخانه تجهیزات خود را به تدریج بر اساس نیازهای بیماران خود بسازید). هرگز ادای سرمایه داران بزرگ را در نیاورید! چون این کار، باعث ورشکستگی شما می شود!! پس سعی کنید گام به گام، (با کسب تجربیات بیشتر “در دل کار”)، با قدرت جلو بروید!

دانش و تجربه شما در زمینه های شغلی، بزرگترین ثروت شما هستند، که هیچ وقت نابود نمی شوند! در واقع راه حقیقی موفقیت آن دروغی نیست که سرمایداران بزرگ به شما می گویند! بلکه آن راهی است که آنها به مرور زمان پیمودند!!

سرمایه گذاری در تجهیزات با کیفیت با اولین برداشت فقط یکبار بوجود می آید و تجهیزات درمانی شما قسمت مهمی از این برداشت اول هستند، همانطور که بیمار شما وارد مطب می شود، او باید تجهیزات را به نظر تمیز، قابل اعتماد و حرفه ای بیابد!

راحتی و بهداشتی بودن تجهیزات هم برای بیمار و هم برای درمانگر بسیار حیاتی است!!!

ادامه مقاله را در “بخش چهارم” دنبال نمایید!…

X

درخواست خرید یا سرویس