تمرین فیزیوتراپی خود را شروع کنید. (بخش چهارم)

تمرین فیزیوتراپی خود را شروع کنید. (بخش چهارم)

شرکت توانبخش کالا گستر، با سابقه طولانی خدمت رسانی و مشاوره به هم وطنان عزیز، بهترین انتخاب ها را به شما ارائه خواهد داد!

 مرحله ششم: چگونه خودم بازاریابی را شروع کنم؟

عمل فیزیوتراپی بدون بیماران؟! جذب بیماران جدید و نگهداری بیماران فعلی یکی از وظایف اصلی شماست، اگرچه منابع بازاریابی، دهان به دهان عناصر مهمی هستند، اما به احتمال زیاد کافی نخواهند بود! شما بعد از همه! بازیکن جدیدی هستید! بسیاری از بیماران بالقوه شما در حال حاضر به جای دیگری می روند یا در گذشته به جای دیگری رفته اند و مجبورند تصمیم آگاهانه ای برای تغییر درمانگر بگیرند. این همان جایی است که توانایی تمایز شما وجود دارد. چرا یک بیمار به جای آن روش قدیمی دیگر، شما را انتخاب می کند؟ شاید روش شما ساعات اداری طولانی تر، بازدید از خانه، احساس حرفه ای تر یا بهداشت بهتر را ارائه دهد!

اما سوال بعدی این است: چگونه به مردم بگوییم که شما این عناصر متمایز را ارائه می دهید؟ این به یک استراتژی بازاریابی نیاز دارد! اساس استراتژی بازاریابی این است:

  • چه کسی : مخاطبان شما چه کسانی هستند، چگونه می توان به بهترین شکل به این گروه رسید؟
  • چه موقع : چه زمانی گروه هدف شما بیشتر در معرض پیام شما است؟
  • کجا : چه کانال هایی را برای کمپین خود مستقر می کنید؟
  • چه : گروه هدف، چه محتوایی را ترجیح می دهد؟
  • چگونه : چه کسی از بازاریابی مراقبت خواهد کرد؟ چگونه آن شخص می تواند آنچه را که کار می کند و چه چیزی نیست را پیگیری کند؟ چند بار دوره را تنظیم می کنید؟

در هر صورت، برنامه بازاریابی شما خروجی زیر را ارائه می دهد: نام تجاری، هویت بصری و آرم و دستورالعمل های ارتباطی شامل نحوه تعامل با مخاطب هدف خود! نوع پیام یکی از مجله های فیزیوتراپیست آلمان، نشان می دهد که نشان (لوگو) بخش مهمی از بازاریابی یک عمل فیزیوتراپی است! اگرچه یک آرم مارک تجاری ایجاد نمی کند، اما اغلب مانند تصویری است که مردم از شما به یاد می آورند، این نمادی برای کیفیت و حرفه ای بودن است!

هدف طراحی آرم ماندگاری نشان شما در زندگی افراد است. شما ممکن است به مرور زمان آن را اصلاح کنید یا اصلاحات جزئی را طراحی کنید، اما پایه و اساس آرم شما برای همیشه ماندگار است! هنگام ایجاد آرم خود (سبک آن که اغلب در هویت بصری شما نفوذ می کند) مهم است که مشخص کنید علائم، نشانه ها یا آرم ها چه جذابیتی برای شما دارند، قلم و رنگ و جزئیات دقیق را برای ایجاد بهترین نمایش ممکن از عمل خود انتخاب کنید!

هنگامی که هویت بصری و آرم خود را تعیین کردید، زمان آن فرا رسیده است که مشخص کنید از چه منابعی برای نشان دادن نام تجاری خود به مردم و ارائه خدمات خود استفاده خواهید کرد؛ ممکن است بخواهید یک وب سایت ایجاد کنید همراه با یک استراتژی فعال در شبکه های اجتماعی و یک طرح تبلیغات آنلاین، همچنین مهم است که بررسی کنید: آیا می توانید شرکایی پیدا کنید که بیماران را به شما ارجاع دهند؟

بسیار مهم است که شما استراتژی بازاریابی خود را به بیماران بالقوه خود متصل کنید! آنها در چه لحظه ای از زمان کجا هستند و چگونه می توانید به بهترین شکل به آنها برسید و به آنها کمک نمایید؟

ادامه مقاله را در “بخش پنجم، بخش پایانی” دنبال نمایید!..

X

درخواست خرید یا سرویس