تمرین فیزیوتراپی خود را شروع کنید. (بخش پنجم)

تمرین فیزیوتراپی خود را شروع کنید. (بخش پنجم)

شرکت توانبخش کالا گستر، انتخابی ایده آل برای حرفه ای ها!!! 

ایده های خود را به یک طرح تجاری تبدیل کنید!

تمام این مراحل با هم تصویری کاملاً واضح از روش شما به شما ارائه می دهند! شما تعیین کرده اید که چرا، چه، چه کسی، کجا و چگونه! این یک ایده کاملاً خوب از مفهوم و هزینه های شما خواهد بود! تمام این اطلاعات را در یک طرح تجاری بسته بندی کنید سپس می توانید این طرح تجاری را به منظور ثبت و تأمین مالی کسب و کار خود به عنوان فیزیوتراپیست، به مراجع قانونی ارائه دهید، بعلاوه این یک سند مفید برای استرداد مجدد شما باقی خواهد ماند. طرح تجاری سندی مفصل است که متشکل از متن و اعداد است. این طرح به سوالات مهمی پاسخ می دهد که در 6 مرحله قبلی به آنها پرداخته اید!

خلاصه ای مختصر:

  • خلاصه تجارت : یک پکیج با مأموریت، چشم انداز و هدف شما!
  • گروه هدف : خدمات خود را در کجا و به چه کسی ارائه می دهید!
  • رقابت : رقیب شما کیست؟ و چه چیزی شما را از هم متمایز می کند!
  • منابع انسانی : چه کسی شرکت را اداره می کند و به چه اعضای دیگری برای تشکیل تیم خود نیاز دارید!
  • تجهیزات : برای شروع تمرین خود به چه محصولات و خدماتی نیاز دارید!
  • طرح بازاریابی : نام تجاری شما چگونه است و چگونه از ظهور بیماران ایده آل خود اطمینان حاصل می کنید!
  • امور مالی : به چه میزان سرمایه اولیه احتیاج دارید، انتظار دارید چه چیزی کسب کنید و هزینه های ثابت شما در سه سال اول چیست؟

آیا به دنبال ابزاری اضافی برای کمک به پاسخگویی به این سوالات هستید؟

کارت امتیازی متوازن (BSC) ممکن است مورد پسند شما باشد.

از برنامه تجاری گرفته تا بودجه

شما باید مطمئن شوید که این موارد در یک سند نماینده به طور کامل شرح داده شده است تا بتوانید این طرح تجاری را به یک بانک نامه یا یارانه ارائه دهید. در صورت نیاز به تأمین مالی، اطلاعات مربوط به روش مورد نظر را از بانک بخواهید، آنها اغلب دپارتمان ها یا مشاوران ویژه ای مسئول وام های تجاری خواهند داشت،( قبل از گرفتن وقت ملاقات معمولاً لازم است که یک طرح تجاری ارائه دهید).

مکالمه ای در آنجا انجام می شود که بانک از شما در مورد جزئیات برنامه شما سوال می کند، مانند توضیحاتی درباره چگونگی رسیدن به پیش بینی درآمد و هزینه برای سه سال اول، اگر بتوانید به درستی به این سوالات پاسخ دهید و اگر حداقل 20٪ از سرمایه اولیه خود را برای تأمین هزینه خود داشته باشید، احتمال زیادی وجود دارد که به شما وام اعطا شود و در نهایت می توانید از این طریق سرمایه اولیه کار خود را برای گسترش کار خود ( به صورت گام به گام ) ایجاد کنید!!

در پایان، تفاوت ریسک هوشمندانه همراه با شجاعت و ریسک غیر هوشمندانه همراه با حماقت را همیشه در بخش مدیریت سرمایه گذاری کسب و کار خود، مد نظر قرار دهید!!!

X

درخواست خرید یا سرویس