پیروزی متخصصین ترا ترینر در چالش با COVID-19

متخصصین ترا ترینر، در چالش با کوید 19 پیروز می شوند.

محصولی جدید برای بخش مراقبت های ویژه! medica Medizintechnik GmbH، به عنوان ارائه کننده محصولات حرفه ای و راه حل های کمک رباتیک برای حرکات درمانی، در سراسر جهان شناخته شده است. در ماه مه سال 2020، در میانه اولین موج COVID-19 ، تیم پزشکی (تولید کننده محصولات مارک دار ترا) تأییدیه قانونی را برای ثبت یک حرکت جدید درمانی (مناسب برای بیماران بستری) دریافت کرد.

بسیاری از بیماران COVID-19 در بخش های مراقبت ویژه یا بیماران بستری شده در کلینیک های توانبخشی توانسته اند به طور قابل توجهی از ورزش روزانه با THEMA-Trainer bemo بهره مند شوند، از جمله افراد سرشناس (در علوم پزشکی) ماننده، پیتر کوپف مدیر عامل شرکت پزشکی Medizintechnik ، برای استفاده از محصولات جدید ما، کاملا متقاعد شده است.

زندگی در حرکت است :

از مارس 2020، بیماری همه گیر COVID-19 تمام دنیا را روی انگشتان خود نگه داشته است.

همچنان همه مردم در جهان به دلیل محدودیت های موجود کم و بیش در انزوا زندگی می کنند، افراد مسن در خانه های بازنشستگی و سالمندان به ویژه آسیب پذیر هستند، بسیاری از افراد آلوده شده اند و بسیاری به مراقبت های ویژه پزشکی نیاز دارند، به همین منظور بیمارستان ها بخش های مخصوص مبارزه با بیماری همه گیر کوید 19 را ایجاد کرده اند. (همچنین پزشکان و پرستاران بیش از یک سال است که در وضعیت فوقالعاده کار می کنند).

با کمک دستگاه جدید THERA-Trainer bemo ، بیماران بستری شده و ایزوله (Covid-19) می توانند (برای بهبود وضعیت جسمانی) به صورت روزانه فعالیت کنند. ورزش منظم برای عملکرد صحیح سیستم قلبی عروقی بسیار مهم است، با ورزش روزانه فعالیت ریوی افزایش یافته و از دست دادن قدرت و استقامت می تواند به طور قابل توجهی کاهش یابد.

کاربران bemo استفاده آسان از آن را دوست دارند و از این واقعیت که به سرعت تمیز و ضد عفونی می شود، به خوبی استقبال می کنند، علاوه بر بخش های مراقبت های ویژه،THERATrainer bemo  همچنین در توانبخشی زودرس یا در خانه های سالمندان هم به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت ترا ترینر، همچنان به رشد خود ادامه می دهد!

علاوه بر راه اندازی موفقیت آمیز بازارbemo ، سبد محصولات موجود ما همچنان، به رشد فروش در سال گذشته هم، کمک شایانی کرده است. با افزایش انزوای افراد مسن و معلول در خانه، آنها نیاز بیشتری به ورزش و تحرک دارند!

به عنوان مثال با حمایت شرکت ترا ترینر در بعضی از کشورها، شرکت های بیمه درمانی هزینه های درمان را تأمین می کنند (البته، بستگی به تشخیص شرکت بیمه دارد) بیماران مبتلا به بیماری های عصبی (به عنوان مثال سکته مغزی) از طریق توزیع کنندگان و بازرگانان محصولات پزشکی و توانبخشی، ماننده شرکت توانبخش کالا گستر، به صورت تخصصی در سراسر جهان، در حال تهیه و توزیع محصولات ترا ترینر می باشند.

در مجموع، سال 2020 از نظر برنامه ریزی و توانایی تولید و توزیع محصولات، سالی بود با چالش های شدید و پر خطر! از طرف دیگر، سال 2020 برای ما بسیار موفقیت آمیز بود و ما توانستیم همانطور که در آلمان و خارج از کشور برنامه ریزی کرده بودیم، استراتژی رشد (افزایش تولید و توزیع محصولات جدید) خود را به خوبی ادامه دهیم.

همچنان ما توانستیم با استخدام کارمندان جدید و پرداخت پاداش ویژه به تمامی کارمندان، گام جدیدی را در استراتژی رشد (افزایش تولید و توزیع محصولات توانبخشی) خود برداریم!

مدیریت جدید با مساحت 1800  متر مربعی، برای گسترش منطقه تولید

در THERA-Trainer ما به صورت بلند مدت و با پایداری برنامه ریزی می کنیم، بنابراین علی رغم شیوع بیماری همه گیری کرونا، گسترش ساختمان های تولیدی، انبارها و اداری در ابتدای سال امر مهمی بود که در کمال موفقیت به پایان رسید.

این راه را برای رشد بیشتر و تولید محصولات جدید و حرفه ای و راه حل های رباتیک برای حرکت درمانی، همواره مطابق شعار شرکت،”LIFE IN MOTION”  (زندگی در حال حرکت است) پیش می بریم! medica Medizintechnik GmbH مفاهیم درمانی مبتنی بر دستگاه های توانبخشی (دستگاه فیزیوتراپی) را برای اندام تحتانی بیماران در سراسر جهان با توسعه گسترده، به خوبی تولید و توزیع می کند.

با این روش، علم پزشکی، جدیدترین یافته های علمی را برای تمام مراحل توانبخشی عصبی و سالمندی به روش درمانی روزمره به خوبی به سراسر جهان منتقل می کند! حدود 110 کارمند متعهد هر روز با شور و اشتیاق کار می کنند تا استانداردهای جدیدی تعیین کنند و شعار “زندگی در حال حرکت است” را به یک واقعیت پیوسته تبدیل کنند!

شرکت ترا ترینر، در سال 1990 تاسیس شد و در شهر هوچدورف، کشور آلمان مستقر است.

X

درخواست خرید یا سرویس