بهترین مکمل ها برای سلامت روح و جسم

بهترین مکمل ها برای سلامت روح و جسم

حتی اگر شما از آن دسته افرادی باشید که تنوع تغذیه ای خوبی دارند، باز هم می توانید از مزایای مصرف روزانه مکمل ها برای داشتن احساس بهتر بهره ببرید.

جمله مشهوریست که می گوید: «ما همان چیزی هستیم که می خوریم». در حقیقت، غذایی که به بدن خود وارد می کنیم دارای تاثیر فوق العاده ای بر ذهن و جسم ماست. بنابراین داشتن رژیم غذایی متعادل می تواند باعث بهبود عملکرد مغز، درمان و پیشگیری از بیماری ها، بهتر شدن حالات روحی و حتی جوان ماندن پوست ما می شود.

در یک دنیای بی نقص، هر فرد باید قادر باشد تا تمام مواد مغذی را در هر وعده غذایی دریافت کند، اما بگذارید از یک زاویه دیگر به این جمله نگاه کنیم، اغلب ما از یک رژیم غذایی متوازن در تمام طول زندگی برخوردار نبوده ایم. از طرفی مکمل های غذایی می توانند بدن ما را در برابر رسیدن مقادیر کافی مواد مغذی که ما از مصرف طبیعی مثل ویتامین ها، مواد معدنی، گیاهان، اسیدهای آمینه، آنزیم ها و سایر محصولات دریافت نمی کنیم، بیمه نمایند. حتی در صورتی که شما فردی هستید که از تنوع غذایی خوبی برخوردار هستید، باز هم مصرف مکمل های غذایی می تواند برایتان سودمند باشد. لازم به ذکر است شرکت توانبخش کالاگستر مجموعه ای کامل از محصولات  مربوط به توانمندسازی را در اختیار شما قرار می دهد، پس بازدید از سایت ما را فراموش نکنید.

ویتامین B

چه کاری انجام می دهد؟ ویتامین ب باعث افزایش سطح انرژی، بالا رفتن عملکرد مغز و بهبود وضعیت روحی افراد می شود.

Untitled 11 - بهترین مکمل ها برای سلامت روح و جسم

چطور کار می کند؟ ویتامین های گروه ب با تقویت عملکردهای بدنی از طریق تبدیل مواد مغذی به انرژی باعث بهبود عملکرد ادراکی مغز می شود. به خودی خود، قادر به تولید هر 8 عضو خانواده ویتامین ب به میزان کافی نمی باشد. بناربراین وعده های غذایی شما باید هر روز شامل این ویتامین ها باشد. در نتیجه مصرف مکمل های غذایی شما را از رسیدن مقادیر کافی ویتامین های گروه ب به بدن، تقویت انرژی و بهبود عملکرد مغزی مطمئن می سازد.

منیزیم

منیزیم ماده ای مغذی است که باعث تقویت استخوان ها، بهبود سلامت قلب و کاهش اضطراب می شود.

Untitled 22 - بهترین مکمل ها برای سلامت روح و جسم

چطور کار می کند؟ ماده ریز مغذی منیزیم در بسیاری از فرآیندها مانند بهبود وضعیت و تراکم استخوان، افزایش جذب کلسیم در استخوان ها، و کاهش خطر پوکی استخوان، در بدن ما دخالت دارد. همچنین منیزیم کمک فراوانی به حفظ سلامت عضلات، به ویژه عضلات قلب می کند. بعلاوه مطالعات نشان داده اتند که کمبود منیزیم می تواند باعث افزایش سطح اضطراب در افراد شود. در مورد زنان، مصرف منیزیم می تواند باعث بهبود دردهای ناشی از دوران قائدگی شود. مکمل های حاوی منیزیم می توانند با قرص های دیگری که مصرف می کنید ترکیب شوند، بنابراین جهت اطمینان بیشتر با پزشک خود در مورد خوردن آن ها مشورت نمایید.

روغن ماهی ( اسید چرب امگا-3 )

چه کاری انجام می دهد؟ امگا-3 نقش اساسی در سلامت قلب، متعادل سازی هورمون ها و بهبود عملکرد مغز دارد.

Untitled 33 1 - بهترین مکمل ها برای سلامت روح و جسم

چطور کار می کند؟ افراد با مصرف قرص های امگا-3 یا روغن ماهی بعنوان مکمل به دنبال مزایای آن برای بدن هستند. در واقع امگا-3 یک اسید چرب بوده که برای پیشگیری از مشکلات جسمی مانند بیماری قلبی، عروقی و کلسترول بالا بسیار موثر می باشد. همچنین روغن ماهی با افسردگی و اختلالات روحی مبارزه می کند. در حقیقت، کشورهایی که مردم در آن مقادیر بیشتری ماهی مصرف می کنند، استعداد کمتری برای درگیر شدن با بیماری های روحی نظیر افسردگی دارند. بعلاوه استفاده از روغن ماهی به زنان کمک می کند تا تعادل هورمون های خود را حفظ کرده و حالات روحی پایداری داشته باشند.

گلیسین

چه کاری انجام می دهد؟ گلیسین به بازسازی عضلات، کاهش دردهای مفصبی و کند کردن سرعت پیری کمک شایانی می کند.

Untitled 44 - بهترین مکمل ها برای سلامت روح و جسم

چطور کار می کند؟  گلیسین که به عنوان اسید آمینه ضد پیری نیز نامیده می شود، دارای مزایای بیشماری برای سلامتی بوده که تمام سنین می توانند آن را مصرف کنند. ثابت شده که مصرف این مکمل غذایی باعث افزایش طول عمر و همچنین تقویت عملکرد ذهنی و حافظه افراد می شود. همچنین گلیسین باعث جوانسازی پوست از طریق محافظت در برابر آسیب ها و پیری شده و همچنین در تولید کلاژن کمک می کند.

مصرف گلیسین در ورزشکاران باعث عضله سازی و بهبود انعطاف پذیری بدن شده، همچنین به افزایش شعاع حرکتی کمک می کند. به عنوان آخرین پاداش مصرف گلیسین، می توانیم تاثیر آن بر روی خواب و بهبود دستگاه هاضمه را اضافه کنیم.

بطور طبیعی افراد گلیسین را از مصرف پوست و استخوان حیوانات دریافت می کنند. این در حالیست که بر خلاف اجدادمان که از گوشت تا استخوان حیوانات را می خوردند، امروزه ما انواع گوشت های بی استخوان را برای مصرف انتخاب می کنیم که عاری از گلیسین می باشد. بنابراین مصرف گلیسین باعث رسیدن این امینو اسید بسیار مفید به بدن خواهد شد.

X

درخواست خرید یا سرویس