پنج دلیل که چرا فیزیوتراپی در منزل بهترین راه برای بهبودی است!

پنج دلیل که چرا فیزیوتراپی در منزل بهترین راه برای بهبودی است!

چرا بهترین فیزیوتراپی در خانه رخ می دهد؟

در اینجا پنج دلیل وجود دارد که چرا این واقعیت که  فیزیوتراپی در منزل بهترین راه برای بهبودی است، صحت دارد و اینکه چرا ممکن است مراجعه بیماران به کلینیک ها، بهترین روش مراقبت نباشد!

ما همه کارها را در خانه انجام می دهیم :

از کارهای روزمره، مراقبت از کودکان یا عزیزان، جبران کار، ورزش و خوابیدن، فعالیت فوق العاده ای در خانه رخ می دهد، صرف نظر از اینکه شخص به آموزش کار با دستگاه فیزیوتراپی ، احتیاج دارد، احتمالاً نقص در برخی یا همه کارهای فوق وجود خواهد داشت، داشتن یک برنامه مشاوره و درمان در محیطی که بیشترین عملکرد را دارید، به ایجاد یک تجربه شخصی مناسب برای شما کمک می کند.

کلینیک ها برای پردازش بیماران در حجمی بالا طراحی شده اند :

با فیزیوتراپی در خانه، شما از یک فیزیوتراپیست متخصص به صورت خصوصی، در محیط خود مراقبت های یک به یک دریافت می کنید و به خوبی شرایط زندگی شما را برای ایجاد اهداف و نقاط عطف بهبودی فراهم می کند.

شما به تجهیزات فانتزی یا وزنه های سنگین احتیاج ندارید، زیبایی فیزیوتراپی دستی در این است که با صرف زمانی کمتر می توانید کارهای بیشتری انجام دهید، تمرینات مناسب با روش صحیح موثرتر از ماشین آلات بیهوده و روشها و مداخلات غیرمستند است!

فیزیوتراپی اغلب در مواردی که در زندگی آسیب پذیر باشید مورد نیاز است :

ممکن است درد داشته باشید، ممکن است اخیراً جراحی کرده باشید، والدین شما ممکن است در حال بهبودی از یک بیماری پزشکی مانند سکته مغزی باشند یا ممکن است به سادگی به خاطر پیر شدن برازنده نیاز به کمک داشته باشند.حدس بزن چه شده؟ زمان حداقل هزینه ای است که برای سوار شدن به ماشین، رانندگی به کلینیک و انتظار برای مراقبت صرف شده است، داشتن مراقبت مناسب از شما، سطح راحتی شما را بهینه می کند و از درد یا سختی غیر ضروری می کاهد.

فیزیوتراپی خانگی باعث صرفه جویی در وقت می شود :

شما مجبور نیستید رانندگی کنید و به دنبال پارکینگ ماشین بگردید و در اتاقهای انتظار وقت با ارزشتان را تلف کنید!براساس داده های ما، فیزیوتراپی خانگی در مناطق شهری موجب صرفه جویی 45 دقیقه ای بیماران در هر نوبت می شود، اگر یک برنامه درمانی دارید که شامل 10 قرار ملاقات باشد، این معادل 7 ساعت کاهش بهره وری است!

مراقبت های بهداشتی در منزل، آینده است!

در دنیایی که راحتی و خدمات به مشتری یک امر عادی است، روندهایی مانند تحویل در خانه (غذای مجانی، مواد غذایی) و سالن های ورزشی خانگی (باشگاه بدنسازی تکنوجیم) این امر را تقویت می کنند که انتقال خدمات از موسسات به خانه در بین بیماران و مشتریان اولویت است. برای سالخوردگی جمعیت، حمایت بیشتر در خانه امری ضروری است و دولتهای سراسر جهان نیز درک می کنند که خدماتی مانند فیزیوتراپی برای کمک به این جمعیت در جلوگیری از آسیب و حفظ عملکرد و استقلال امری ضروری است!

X

درخواست خرید یا سرویس